Writing Is Just A Gift

Writing Is Just A Gift

Tuesday, May 10, 2011

d' Musics

Muzik~~
ta d nafikan lagu2 skg bgai penyeri id0p kte..
aku sendiri addicted dgr lagu terutama time duk 4jam lam bas na lek KL/ Kuantan...
bunyi2an neh sdikit sebanyak wat suasana ceria...
adakala bg sesetengah 0rg, muzik neh mcm ubat...terapi wat 0tak..
sememangnyer...dgr lagu kdg2 leh wat kte hnyut sb terlalu menghayati lagu 0r lyrics tuh...

beza d cni genre lagu yg mcm mne kte suke...
mcm mmber aku...die ske hard r0ck metal...cradle of filth n yg sekutu dgnnyer...
bg die lagu2 gr0up tuh ader la yg terindah lam id0p die...hahahaha

utk aku??
aku ske r0ck tp bese aku lbeyh minat English...
MCR mmg feveret aku ble time pala 0tak aku nga serab0t...ubat bg aku..
utk mood yg bese2 aku lyn jerr lagu 80-90an melayu...hahaha
tp utk mood ceria...dance club hitz mmg pilihan utama...huuu

byk lagu juger bez sb ciap b0le d tujukan khas wat sum1 lagikk...
plg ta leh blah ble ader lagu tuh mmg kene ngn jln citer id0p sndiri...
sumtimes dgn dgr sesetengah lagu tb2 kte teringat sum1 lak...
kalu sum1 yg kte syg tapew...tetiba lakk 0rg yg kte nyampah bgai na rak...
dgr lagu tuh jerr mcm na g hentak plak pencipta lagu tuh...kan kan kan?????
hahahahaa...

wutever it is...
songs and music cud b n0t separate..
bak lagu P.Ramlee... kan...aku da luper quota tuh....
hahahahaaa...
k0rg tlg pikir tuk aku...w0keh~~~(=_=!)

No comments:

Post a Comment