Writing Is Just A Gift

Writing Is Just A Gift

Thursday, May 5, 2011

Kenangan Sekolah Menengah???

Assalamualaikum....
Ngeee~~~
Tajuk diberi mmg ta bley blah....
hahahaha~~~
pape pon, aku na gak p0st sumthin pasal t0pi lelaki neh..

Sepanjang usia aku lar 21 tahun neh...
da ramai jenis n gaya lelaki yg pernah aku kenal dan tengok...
mcm2 ragam...
yg punk nyer..skinhead nyer... rempit nyer... mat styl0 nyer... dan ta lupa wat yg nerd nyer... hahaha
mase ak sekolah rendah dulu mmg ak ta sempat na usha byk sb aku baru lagi pindah semenanjung neh...
tapi naik jer menengah... baru lah aku kenal dunia jejaka2 melayu...hahaha

masih segar diingatan ak mase form 1 dlu...
almaklumlah junior...freshie lagik..
dpt taw jer mne ade abg2 senior yg kacak2...mmg jdik sebutan...
kelakar plak bila ingat balik....
0bses aku mase tuh aku sanggup tunggu kat tepi k0ridor depan kelas ak semata2 na usha s0rang abg seni0r yg masa tuh die f0rm 3.... Muhd Hafiz nama nya....hahaha
kalau2 Hafiz baca bl0g aku neh...maw malu sekamp0ng bebb!!!
tapi aku rase dia da ta ingat kat aku...
aku p0n da lame ta jmpe dia...da lbeh 3 tahun rasanyer...tataw mana die hilang...

hah,itu antara pengalaman aku masa secondary...
sebenarnya banyak lagi cuma bnde tuh jer yg ak takan lupa smpai bila2 sb lpas da kenal budak Hafiz neh.. rupanya nakal betul die... harap muka jer iras Edison Chen tp hampeh!!

Sekarang neh da jenuh tgk lelaki...
Lelaki zaman sekarang bahaya betul....
banyak sangat kes da smpai kita kaum wanita sentiasa berjaga2...
bahkan yg kecil baby p0n leh aje jadi mangsa...
puas dibenteras dicegah skali pun andai kata nafsu da menjadi raja...
yang buruk busuk sanggup juga dit0lak tepi semata2 ingin menurut hasutan jahat di hati...
inilah manusia akhir zaman...

aku menulis sekadar mengikut alunan jari dan secebis pengalaman berserta pendangan sendiri...
kita sebagai umat islam dan hamba haruslah sentiasa beringat...
senang kita ta lama...
pasti setiap yang kita rasa akan ditarik semula...
yang membezakannya cuma antara cepat atau lambat...
wuallahualam...

No comments:

Post a Comment