Writing Is Just A Gift

Writing Is Just A Gift

Saturday, May 14, 2011

Perang???

" F0rgive your enemies BUT NEVER forget their names"
Penah dengar ta ngan quote tuh???
Seriously aku suka...

Has a very deep meaningful statement!!
Memang aku jenis yang mudah memaafkan & terus lupakan persengketaan...
Tak kira la jenis apa jua pergaduhan yang terjadi...
Bukan lah aku na berlagak baik cuma...aku bukan jenis amek p0rt!!!

Biarlah ape 0rg na kata @ c0ndemn aku...
I d0nt mind...seriously!!!
Aku tadew sifat...0pppsss...bukan...KURANG sifat berdendam...
Im n0t that kind 0f pers0n...
Yupp...I can be angry 0r mad...n it was a n0rmal thing...but n0t in taking revenge!!

Bila persengketaan dah berlalu...
Bila mereka sedar...
Dan aku juga dah melupakan...
Keadaan akan kembali seperti dulu...
Cuma sedikit kejanggalan di situ...

Bagi aku, benda ni semua ta penting...
Sebab aku mmg jenis....
I d0nt care, I d0nt mind...
Wutever!!!
(=_=!)

No comments:

Post a Comment