Writing Is Just A Gift

Writing Is Just A Gift

Friday, May 6, 2011

Persoalan yg tak terjawab

K0runk percaya hantu tak????
huhuhu~~
Isu neh timbul mse aku nga taip citer seram pertama aku...(Tunggu ciap baru leh baca!)


Bule tak aku kata yang aku belum pernah lagik 'bertentang bersua muka' dgn makhluk halus tuh?
siyes aku cakap...
kengkawan aku malah rummate aku salu cter pgalaman d0rg tp aku ta pnh jmpe pun...
bukanlah aku nak minta jumpa cuma...ntah la, aku bukan kuat semangat pun...


aku ingat dulu...
mse skul menengah...
aku mmg aktif ngn Kadet Polis...
Aku pangkat k0peral dulu so, mmg salu join lah...
antara byk2 camping aku, mse f0rm 4 ta clap aku...
KIWA, Sepang...


Malam terakhir kami berkampung di ctu...
Malam kebudayaan...aku terlupa na bawak pen n note book...
so dgn kering aty nyer, aku pergi sens0rg kt khemah aku...
sumpah aku takut tapi aku lagi takut kat pegawai aku...hehehe...
mse tuh tayah ckp lar cne kuatnyer jantung aku bunyik...(tpu jer)
time pegi tuh mmg tadew saper sbb khemah kt0wg p0rt kt blakang skali cuma nmpak semak samun jer...
gelap apetah lagi... aku cepat2 g kt khemah aku then amek pen n note book....
tepat aje aku zip pintu khemah....
OOOO~~~~~
suara mcm lelaki tegur aku dr belakang....sumpah aku terkejut beruk time tuh!!
ape lagi, aku pun lari lintang pukang lah tanpa tgk belakang...(mse tuh cter jgn pndang belakang ta wujud lgk)


msti k0rg ta caye kan?????
pecayalah cakap aku neh...
kwsn kemah p0mpuan ta cmpur kemah lelaki, mmg di asingkan.... kwsn larangan lelaki...
kemah aku plak port bt0l2 batas ngn parit besar n semak samun ciap ader tiang sp0t light lgikk...
so...aku msykil cne bule ader suara lelaki tegur aku....smpai sekarang persoalan tuh ta terjawab sb tadew saper sudi tampil diri ngaku n aku p0n taleh tuduh hantu yg sakat aku sb aku ta nmpak....bt0l ta????
tp mmg mlm tuh mlm seram kami semua...


kul 4pg gempar sb ader dak p0mpuan kne rasuk...die duk gelak sens0rg dlm surau...
mlm tuh saper yg 'bulan merah' diasingkan tidur dlm chalet termasuk aku wlaupun aku ta 'sakit' time tuh sb takot punyer psl...
pg bes0knyer mse sarapan n sbl0m bert0lak bru lah heboh cter budak2 sbnrnye mmg rmai yg jdik mgsa mlm tuh... ader yg nmpak kpla... kne tegur org tua baju putih...kne kacau kt lua kemah...
n paling dasat... ketua platun a.k.a kwn bek aku cter...mlm die kira budak tuh 4x kurang s0rg... 3x lbey s0rg...tp pas bwk pegawai kira sekali tb2 jdik cukup plak....mmg seram si0t!!!!
(aku taip neh p0n still meremang bulu r0ma)


byk lgik pglaman aku ngn bnda2 seram neh...
bl0m msuk lagik cter asrama k0lej yg aku duk skg...
pergh....setiap sem ader jer kes...tp blom pnh jdik kt aku...(walaupun setiap sem rummate aku mengadu kena kacau)
paling pelik....salu jer aku kne tinggal s0rg lam blik n ciap td0w sens0rg lg tp bl0m pnh kene...hmmmm


0k lah...benti stakat neh...tak0t plak ak asek beciter...huuuu
sumer ader pgalaman msg2...
byk2 bnda kita takut....
hanya SATU benda saja yg Wajib kita takuti....(^_^)

No comments:

Post a Comment