Writing Is Just A Gift

Writing Is Just A Gift

Saturday, September 24, 2011

Aku tersepit

sejak kebelakangan neh...
aku asek dilanda dilema jew..
banyak benda yg aku kena consider...
nak2 lagi final sem neh terlalu byk projek yg kne run...
smpai aku sendiri lelah...

papep0n..some projek n assignment aku enj0y..
bkn lama da p0n na bergelar student...
tak akan merasa da tugasan2 secara berenj0y neh..
kengkawan p0n sumer 0ke...=D

my life goes upside d0wn bc0z of him..him..& him...
sapew d0rg??
Abg..Mr Red Bird n...Doremon...
kenapa?? Penting kew d0rg neh??
Yup..penting sgt..

Abg lar yg cuba bukak pintu aty aku lpas kecewa dlu tp mslah skg ble aku neh jd yg k3...
yup...bukan aku merampas tp aku cuba menebus kesilapan yg ternyata ta bertemapat..
aku sayang die..tp aku ta sanggup melukakn hati wanita laen...
cukup lar aku penah rasa dulu..
aku pun cuba mengelak untuk sakitkn hati sendiri..
p0mpuan mna yg sanggup berkongsi kasih??
aku pon ta kuat na berhadapan dugaan berat2..
yup..aku mmg tabah tp ketabahan aku ada batasnyerr...

Mr Red Bird...
sy taw sy da hampakan awk...
tp jgn lar awk menjauhkn diri...
awk kata kita kwn baek...
tp sibuk awk mcm saja na menjauh..
sy tataw sama da prasaan sy 0r myb  mmg awk bz..
sb sy sndiri p0n bz gk..
sy cbe keep in ngn awk but...sy ase trasing sgt...
tb2 sy ase awk neh mcm rumate sy...
kwn kemain rapat dulu...tp ble clap sket mula ditinggalkan...
sedeyh sgt...

d0remon...
0wg taw kte kwn baek...
tp kdg2 0wg ta dpt nafikan 0wg neh terperasan...
bkn 0wg jew tp mne2 p0mpuan p0n sme ase cmtuh...
kte msing2 ad prasaan syg pd sum1...
kte berkongsi cerita...bergurau senda tp kdg2 cara kamu nmpk caring...
mula lar org sangka kite sumting..
n i am quit surprise when u let it go like that...
suddenly u said 2 me after dat..."bestkn kita neh..mesti org igt kapel tp kita member...kawan tp lawan"
he means kawan tp lawan tuh sb b0th us salu bertekak ta kire lar 0pen k ta...
tp skg...0wg da mula sedar...kite neh layak berkawan jew...
sb ape..wala0pon kdg2 kamu nmpak ta ske kalu 0wg connect ngn guy len tp kamu ttp prangai ta endah tu..
0wg p0n ta kesah kamu ad gurl len sb its ur life...0wg neh sekadar teman baek kamu jew..
kamu citer b0ut ur ex n ur l0ved ones p0n 0wg relaxx jew c0z i kn0w my place...
mungkin guy yg mcm kamu neh 0wg ta pat0t harapkn pape..t0l ta??
D0remon...kite b0le jdikk kwan yg baek n kekal if kamu b0le reveal prasaan sebenar kamu tu..=)

mcm neh lar pe yg aku rasa..
byk lg yg aku na luahkan tp kang 0ver pulak...
na berdepan...aku tadew keberanian tuh...
hanya mampu meluah mlalui tulisan...
walau apapun keadaan aku skg...
aku tanak kehilangan 0rg2 yg menceriakn id0p aku...

No comments:

Post a Comment