Writing Is Just A Gift

Writing Is Just A Gift

Tuesday, September 6, 2011

Diselubungi Kemurungan

Walau byk mana pun aku cuba untuk melupakannya...
Tp otak aku tak dapat bekerjasama malah makin na dlupakan...
makin ligat la dia na ingat...
Sakit jiwa aku mcm neh...
Kejadian frust men0nggeng aku 2t0n lalu p0n tadew seksa mcm neh...
kalau dulu aku menangis ta henti...at least pe yg terbuku terluah...
yg sekarang neh...
aku ta b0le na luah...
pada kwn2 my r0omates skali p0n...
masih ta mampu na menghakis kedukaan aku...
walau berapa ramai kwn lelaki yg keluar ngn ak skali p0n...
masih ta b0le na lupakn dia...
walau Mr red Bird cuba selami hati aku...masih ta ckup...
walau Zura, Kyra, Mas, ZT, Afie, Fera n Cima berbual ceria skalipun...masih ta mampu...
walau Doremon yg aku sayangi skali pun cuba menghiburkan aku...masih tidak dpt mengubati kelukaan ni..

Ya Allah...Kau bantulah hamba-Mu yg lemah ini ke jalan-Mu...amin...

No comments:

Post a Comment