Writing Is Just A Gift

Writing Is Just A Gift

Wednesday, November 23, 2011

Being Loser...Again

Sekali lagi aku kecewa...
Terlalu sakit jantung aku nak terima hakikat ni...
Terlalu berat aku rasa...
Terlalu sedih...

Disebabkan kebodohan aku...
Kesilapan aku...
Kata-kata aku...
Tindakan aku...

Apa yang aku cari-cari selama ni dah terlepas...
Meninggalkan hati aku...
Walaupun dia takkan jauh..
tp keputusannya seperti sudah muktamad bagi aku...

Walaupun berkali-kali aku kata...
Aku takkan jatuh cinta lagi...
Tp kali ni, tanpa sempat mengatakan tiga perkataan keramat tu...
Aku jatuh lagi...

Aku sayangkn dia tp aku tak sempat bercinta dgn dia...
Aku ta sempat merasa perasaan keluar bersama...
Hanya disebabkan kegugupan aku pada pertemuan pertama..
Silap...silap...dan silap lagi...

Sekarang aku tataw na luahkan kekecewaan aku macam mana...
Puas sudah aku update status di Facebook tapi...
Apa yg terpendam dalam hati aku ni...
Tak mampu terluah juga dlm blog ni...

Dialah harapan aku untuk membimbing aku...
Banyak sudah angan-angan aku bina...
Hanya dia...
Doaku tak pernah putus memohon...

Kata-kata nasihat seperti sudah lali ditelingaku...
Aku betul-betul diambang kekecewaan...
Walaupun aku cuba untuk mengukir senyuman...
Namun hati yang dah terluka ni...
Tetap berparut berdarah...

No comments:

Post a Comment